بانک ملت

تاریخچه :
بر اساس راى صادره ازسوى مجمع عمومى بانک درجلسه مورخ بیست و هشتم آذر ماه هزار و سیصد و پنجاه و هشت و با مجوز حاصل از ماده ١٧ لایحه قانونى اداره امور بانک ها، بانک ملت با سـرمایه اولـیه 5/33 میلیارد ریال و از ادغام ١٠ بانک خصوصى قبل از انقلاب ایجاد گردید.‮‮
بانک ملت در حال حاضر با سرمایه 13,100 میلیارد ریال بعنوان یکی از بزرگترین بانکهاى کشور است که در چارچوب دولت جمهورى اسلامى ایران فعالیت می نماید.


معرفی بانک :
همگام با اجراى قانون ملى شدن بانکها بانک ملت در سال 1358 به عنوان یک بانک تجارى تاسیس گردید. ساختمان مرکزى آن واقع در خیابان طالقانى، نبش خیابان شهید عباس موسوى (فرصت سابق) می باشد.

تعامل همه جانبه با مشتریان یکی از مهمترین ارکان یک سازمان برتر است. سازمان هایی موفق تر هستند که بتوانند به بهترین نحو با مشتریان ارتباط برقرار کنند و به آنها خدمت ارایه دهند یا این که از نظرات و پیشنهادات مشتریان استفاده کنند. بانک ملت در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و در راستای سیاست های مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان اقدام به تاسیس مرکز ارتباط ملت، اولین مرکز ارتباط (Contact Center) شبکه بانکی کشور، مبتنی بر سیستم تلفن 4 رقمی VoIP با بیش از 60 خط تلفن دیجیتال و 6 خط آنالوگ کرده است که به صورت سازمان مجازی (Virtual Office) طراحی و پیاده شده است.

اهداف

* تلاش در جهت همگامی با سیاست های دولت در حوزه پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع و مشتریان
* ارایه مشاوره و راهنمایی برای مردم و مشتریان
* بالا رفتن سطح کیفیت پشتیبانی خدمات بانک
* تامین نیازهای اطلاعاتی واحدها و کارکنان بانک
* برقراری ارتباط دو طرفه قابل پیگیری با مشتریان
* یکپارچه سازی سیستم پاسخگویی بانک به مردم و مشتریان
* افزایش میزان رضایت مشتریان از طریق ارزش آفرینی برای آنها
* بهره گیری از انتقادات، پیشنهادات و شکایات مشتریان به عنوان یک فرصت کلیدی جهت رفع نقاط ضعف احتمالی

ویژگی ها و قابلیت ها

این مرکز مجهز به تلفن گویا (IVR)، توزیع اتوماتیک تماس ها (ACD)، نشانگر مشخصات تماس گیرنده (Screen POP)، صندوق صوتی (Voice Mail)، پست الکترونیک (E-mail)، سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM)، ثبت، ضبط و پیگیری ارتباطات و سیستم پرسش و پاسخ (Q&A) است.

کانال های برقراری ارتباط با مرکز

این مرکز ضمن حفظ کانال های ارتباطی قبلی مردم و مشتریان بانک، کانال های جدید و پیشرفته ارتباطی از جمله تلفن، تلفن گویا، تلفن همراه، پیام کوتاه (SMS)، نمابر، Chat، E-Mail ، WebPage، صندوق صوتی Voice Mail را عرضه نموده است .

انواع خدمات و حوزه عمل

این مرکز در حوزه های ملت کارت، حساب جام، روابط عمومی، اعتبارات، امور ارزی و بازرسی و شکایات به ارائه خدمات به شرح ذیل می پردازد:

* خدمات اطلاع رسانی:
نظیر اطلاعات انواع حساب ها و سپرده ها، انواع تسهیلات، نرخ سودها، نرخ ارزها، شماره تماس و محل شعب و ادارات، زمان کار شعب و ادارات، قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان، محل ATMها و P.O.Sهای فروشگاهی و ...

* خدمات مشتری:
نظیر خدمات مشاوره ای، پیگیری رفع سوالات و شکایات مشتری، پیشنهادات، درخواست تسهیلات، اعلام مشکلات کارت های اعتباری و دستگاه های ATM، مفقودی یا به سرقت رفتن ملت کارت و سایر کارت های موجود، افتتاح حساب جدید، ارایه خدمات مختلف از طریق پست الکترونیک، درخت دانش و ...


چگونه می توانیم با مرکز ارتباط ملت تماس بگیریم:
تلفن تهران: 1556
تلفن شهرستان: 82488 – 021
پیام کوتاه : SMS 200030 (بزودی)
پست الکترونیک: info@bankmellat.ir
آدرس سایت: www.bankmellat.ir


تماس با ما :
صندوق پستى: 5151 - 15875
کد پستى: 36911 - 15817
شماره تلفن ادارات مرکزى: 82961 با 120 خط
شماره فاکس روابط عمومی: 82962702 و 88834417
دفتر روابط عمومى بانک نیز در همین ساختمان با تلفنهاى تماس 4-82962043 مستقر می باشد.
در حال حاضر تعداد شعب این بانک 1957 و تعداد کل پرسنل آن در سطح شبکه بانک 25130 نفر می باشد.
 
 
تهران  4-82962043 
صندوق پستى: 5151 - 15875 کد پستى: 36911 - 15817 
 
تلفن تماس :   4-82962043 
 
 
http://www.bankmellat.ir
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد